18 Temmuz 2012 Çarşamba

Ben böyleyim işte.. Böyle büyük sevdim seni..BeYaZ MeLeK

♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥
Ben böyleyim işte.. Böyle büyük sevdim seni.. ♥ .•*´¨`*•.♥ Söylesene kim sevdi seni bu kadar körü körüne.. ♥ .•*´¨`*•.♥ Bu kadar beklentisiz.. Bir varlığı seviyor olmak kolaydı her zaman. ♥ .•*´¨`*•.♥ . Bense yokluğunu sevdim senin.. Kolay olan varlığını değil, ♥ .•*´¨`*•.♥ zor olan yokluğunu... sevdim.. Dönmen için değil.. ♥ .•*´¨`*•.♥ Hiç dönmeyeceğini bilerek… Sevmen için değil, ♥ .•*´¨`*•.♥ hiç sevmeyeceğini bilerek, koskocaman bir sensizliği♥ .•*´¨`*•.♥ içimdeki her bir hücreye itinayla yerleştirerek, ♥ .•*´¨`*•.♥ gittiğin yollara mutluluk duaları serperek, beklemeden,♥ .•*´¨`*•.♥ ağlamadan, dönmen için yalvarmadan, ölmeden, ♥ .•*´¨`*•.♥ yaşaya yaşaya ve acımı sindirerek sevdim. //♥ ♥ .•*´¨`*•.♥
♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥♥ .•*´¨`*•.♥


Hiç yorum yok: