27 Temmuz 2012 Cuma

:K:A:L:B:İ:M:D:E:S:İ:N: BİTANEM.. BeYaZ MeLeK


:K:A:L:B:İ:M:D:E:S:İ:N: BİTANEM
Ben seni cansın diye, canımsın diye hapsettim yüreğime..
Sanmaki geçer nefesim..Sanma ki biter herşeyim..
Sanma ki yokluğunda, bu kalbim söner gider..
Ben yokluğunda bile varlığını yaşamışken,
Ben ki her an seni içime, nefes diye çekmişken,

Seni yüreğime kazısam..saklasam beklermisin
Bilirmisin sana içimden canım desem istermisin
Sevgi desem, sevgilim desem bunu kabul edermisin
Senin sevgine sıcağımsın ısıt beni desem gelirmisin
Yanımda ol, kollarınla sar beni desem sararmısın..?
Sıcacık ısıt beni, yüreğinle sev, beni aşkına adarmısın ?
Aşkımıza emek versem, seni seviyorum desem beni alırmısın ?
Yaşamımıza mutluluk versem, hayatına beni katarmısın ?
İ İşte SENİ SEVİYORUM... dedim sana...AŞKIMSIN ..¦