21 Temmuz 2012 Cumartesi

SEN VARYA SEN YEŞEREN UMUDUM AÇAN GÜLÜM KISACASI TÜM ÖMRÜMSÜN ...BeYaZ MeLeK


SUSMAK aşkımın dilidir diyen EY sevgili........
KONUŞ benimle... AŞK dolu kelimelerine
ihtiyacım var…” SEN SUSTUKÇA ..... Parça tesirli
sancılar düşüyor YÜREĞİME… Düştükçe
uçurum büyüyor aramızda , sancıdıkça AŞK
ACITIYOR YOKLUĞUNDA....… Ve KALBİM daha
çok parçalanıyor DUYARSIZLILIĞINLA. SEN
BENDEN UZAKLAŞTIKÇA daha bir özlüyorum
SENİ. Kabul ediyorum GALİBİMSİN...yenildim
AŞKINA sana. Ve ben her ş...eyini savaş
alanında bırakan Mağlup bir komutan gibiyim
şimdilerde...AĞLIYORUM:(( Tüm zaferlerimi SEN
DE yitirmişim, Kör bir şahinin gözleriyle YOL
arıyorum kendime HER YOL SANA ÇIKIYOR......
Sana çıkmayacağını bildiğim yolları görmekten
korkuyorum belki de KİMBİLİR.... Sağım SEN....
Solum SEN... Yolum SEN... Yönüm SEN olmuşken,
Senden gayrısı YOK artık BENİM İÇİN..