23 Temmuz 2012 Pazartesi

sen yüreğime yakışırsın. BeYaZ MeLeK

Sana ait olanı yaşamak istiyorum ben. 
Aşksa aşk, sevinçse sevinç, hüzünse hüzün, acıysa acı... 
Senden gelen hiçbir şey korkutmuyor beni..................


Birlikte olmayı haketmeyen milyonlarca insan yanyanayken, 
ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum?”


Seni özlüyorum kabul ettim artık bunu...
Gözbebeklerimin içine yerleşmişsin ve dünyada iyiye ve güzele dair ne varsa içinde sen varsın.
Meleklerin kanatlarında geliyorsun sen bana her gün, martıların gözlerinde. Bir papatya demetinin üstündeki uğur böceği oluyorsun, ayın şavkında, umudun mavisindeki en çok bu renge tutkunum bilirsin sen varsın.
Yüreğime işlemişim seni bir dantel gibi ince ince düğümlerle...
Çözülemezsin çözmem seni.
Oradasın orada kalmalısın.
Çünkü bir tek sen yüreğime yakışırsın.