18 Temmuz 2012 Çarşamba

Öyle Bir Gelki Sevdiğim I BeYaZ MeLeK I

KAVUSALIM ARTIKKKKKKK...!!!
Öyle BİR gel ki SEVGİLİM. Bu kış gecesinde, soğuyan ellerim ISINSIN... buz tutan kalbim çözülsün. Sen olan her yer "BİZ" ile dolsun. Öyle bir gel ki SEVGİLİM. Bu gelişin bir dönüşü OLMASIN. Gittiğin YOLLARA mayınlar döşensin. Gidebileceğin yerlere TELLER çekilsin. Öyle bir gel ki SEVGİLİM. Üzerime gelen DUVARLAR geri çekilsin. SENSİZLİK alıp başını gitsin. YALNIZLIK donsun bu soğuk kış gecesinde. Öyle bir gel ki SEVGİLİM. Kimsenin HABERİ olmasın geldiğinden. İZİN bile kalmasın karların üzerinde. Sessizce GEL sevdiğim. Öyle bir gelmelisin ki sevgilim. "AYRILIK" aramıza girmeye bile CESARET edemesin..BeYaZ_MeLeK




Benim Bu Dünyada Başka Kimsem Yok!!!...Sevincim, Kederim, Hasretim SENSİN!!!...Ben, Seni Severken Nasıl Öleyim?...Yokluğun Cehennem,CENNETİM SENSİN..!!!!!!..BeYaZ_MeLeK


Ben böyleyim işte..Böyle büyük sevdim seni..Söylesene kim sevdi seni bu kadar körü körüne..Bu kadar beklentisiz..Bir varlığı seviyor olmak kolaydı her zaman..Bense yokluğunu sevdim..Kolay olan varlığını değil,zor olan yokluğunu sevdim..Sensizliği içimdeki her hücreye itinayla yerleştirerek,gittiğin yollara dua'lar serperek,beklemeden,ağlamadan,ölmeden,acımı sindire sindire sevdim seni ben..! BeYaZ_MeLeK