18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sen Benim Eşimsin...BeYaZ MeLeK..!


bir eşi olmalı insanın rüzgar onun kokusunu getırmeli yagmur onun sesını akşam onu görecegim dıye pır pır etmeli yüregi ayakları biri birine dolaşmalı heyecandan eve dönerken cenneten köşe almışcasına sevdigi sakındıgı bakmaya kıyamadıgı her bir hücresinde aşkın fışkırdıgı çölde okyanosu yaşadıgı bir eşi olmalı insanın ben seni ölene dek sevecegim diye bılmeli insan 
Gözlerin gözlerimin önünde perde oldu
Nereye baksam seni görüyorum
Dilimde senin adını sayıklıyorum
Sonsuz aşkım sen olur musun?

Böyle delicesine sevmişken
Hayallerimde seni süslerken
Gözlerin gözlerimi görmüşken
Ölümsüz aşkım sen olur musun?

Elini tutup,gözlerine baktığım
Seni seviyorum diye haykırdığım
Son Aşkım sen olur musun?

Son nefesimde sen derken
Yanımda olur musun?